JUISTE BIJSTAND BIj GEBREKEN AAN
GEHUURD GOED

Weigert uw verhuurder een gebrek te repareren of vergt uw huurder het onredelijke van u ten aanzien van het repareren van een gebrek? Dan is het begrijpelijk dat u daarover wenst te worden geadviseerd. Daarvoor bent u bij Maze Advocaten aan het juiste adres. 

 

Gebreken aan gehuurd goed

Gebreken aan gehuurd goed

Op grond van artikel 7:204 BW is een gebrek:

“een staat of eigenschap van de zaak of een andere niet aan de huurder toe te rekenen omstandigheid, waardoor de zaak aan de huurder niet het genot kan verschaffen dat een huurder bij het aangaan van de overeenkomst mag verwachten van een goed onderhouden zaak van de soort als waarop de overeenkomst betrekking heeft”

Klassieke voorbeelden van gebreken zijn onder andere een lekkage aan het dak van een woonruimte, kapotte remmen bij een gehuurde fiets en een gehuurd kostuum met een gat op de verkeerde plek. Indien sprake is van een gebrek dient in beginsel de verhuurder het gebrek te verhelpen op grond van artikel 7:206 BW. Dit is anders indien het onmogelijk is een gebrek te verhelpen of de kosten die verbonden zijn aan het verhelpen van het gebrek onder de gegeven omstandigheden niet redelijk zijn, waardoor het herstellen van het gebrek niet van de verhuurder kan worden gevergd. 

Maze Advocaten helpt u verder

Indien sprake is van een gebrek en u er - als huurder of als verhuurder - niet uitkomt met uw wederpartij dan bent u bij Maze Advocaten aan het juiste adres. Maze Advocaten bezit de juiste kennis en kunde om met u op zoek te gaan naar de pijnpunten in het dossier en na te gaan welke strategie in uw zaak het beste kan worden bewandeld om met u op zoek te gaan naar uw uitgang, het best haalbare resultaat. Neem contact op met Maze Advocaten voor een gratis en vrijblijvend advies om te bespreken wat Maze Advocaten voor u kan betekenen.

Niels

Ze is “master”!!

Ik ben in problemen geraakt en ben gered door mr. Fleur de Graaf.

Het geweldige van Fleur is dat ze mij niet veroordeeld en beoordeeld en ook echt luistert naar wat je te zeggen hebt. Ze heeft heel erg haar best gedaan en ik wil nooit meer een andere advocaat!

 

Anoniem

''Prettig, kundig en adequaat!”

“Onlangs hebben wij advocaat Fleur de Graaf benaderd voor een product dat niet werd geleverd. Na zelf al maanden bezig te zijn geweest om het product te ontvangen of het door mij betaalde bedrag retour te ontvangen zonder succes zagen wij geen andere oplossing. De snelle en juiste aanpak van Fleur zorgde ervoor dat we het product op korte termijn wel kregen geleverd.